Zorgaanbieders

Voor zorgaanbieder

‘Investeer aan de voorkant, schaaf minder aan de achterkant.’
Dat is wat wij doen als het gaat om het leveren van zorgprofessionals. Onze methode bij het leveren van zorgprofessionals zit hem in het feit dat wij aan de voorkant zoveel mogelijk investeren om duurzaamheid te bevorderen. Hieronder is beschreven welke stappen wij nemen om u te voorzien van de juiste krachten.

kracht-zorgbemiddeling

Kennismaking

Tijdens de kennismaking gaan wij op zoek naar de juist klik.
Schrift weg, laptop weg, geen aantekeningen maar een open en eerlijk gesprek. Wie hebben we voor ons en wat kunnen we voor elkaar betekenen.

Persoonlijke screening

Los van cv ook een profielschets!
Onze screening bestaat uit meerdere gesprekken waar wij persoonlijkheid, drijfveer, ambitie, kansen, belemmeringen en formaliteiten bespreken en afvinken. Doordat we in de screening meer tijd besteden aan de professional komt dit ten voordele van u als zorgaanbieder op het gebied van verwachtingsmanagement. Als zorgaanbieder wil je weten wie je over de vloer hebt lopen.

Matching

Een zorgprofessional treffen is niet zo moeilijk. De kracht zit het treffen van de juiste zorgprofessional. Doordat wij de screening effectief insteken kunnen wij beter matchen. Alvorens wij matchen hebben wij zelf binnen uw organisatie meegewerkt. Pas als je beide partijen goed in beeld hebt kun je effectief matchen!

Meeloopdagen

De match is gemaakt, nu nog de praktijk.
Wij bieden u aan om onze zorgprofessional meerdere dagdelen mee te laten lopen op onze kosten. Voordat we de hele papierwinkel in orde gaan maken moet het van beide kanten goed voelen. Ook in de praktijk!

Plaatsing

Waren de meeloopdagen positief? Wij zorgen ervoor dat zowel u als de professional met twee klikken op de knop alle inzichten verkrijgt middels onze ‘Kracht-app’. Hierin kunt u alles vinden aangaande de samenwerking met ons en de professional.

Nazorg

Wij vinden het belangrijk om goed in contact te blijven met u als zorgaanbieder inzake de professional. Ook na de plaatsing. Wij monitoren de kwaliteit en voeren, afbouwend in frequentie, drie-gesprekken over hoe het gaat en wat beter kan. Op deze manier perfectioneren wij de samenwerking en houden wij elkaar scherp.